Tuesday, December 29, 2009

Pasangan ingkar dapat larikan diri - Ahli keluarga yang berkawal sejak kelmarin terpedaya


Rosli Allani bersama Ilyani bergegas melarikan diri dengan memasuki sebuah kenderaan di hadapan rumah mereka di Kampung Telipot, Kota Bharu semalam. BAWAH KIRI: KERATAN Kosmo! semalam.


KOTA BHARU - Jika kelmarin rumah mereka di Kampung Telipot di sini dikepung hampir 20 jam, suasana lengang pukul 10.30 pagi semalam membuka peluang kepada pasangan Dr. Rosli Allani S. Abdull Kadir, 35, dan Ilyani Mohd. Noor, 30, untuk melarikan diri sebelum sempat pihak berkuasa agama menahan mereka.

Pasangan itu yang mengingkari arahan Mahkamah Tinggi Syariah di sini supaya berpisah sementara, bingkas berjalan keluar ke pintu pagar sebaik sahaja sebuah kenderaan pelbagai guna (MPV) jenis Toyota Caldina berhenti bersama dua buah kereta lain.

Ia menyebabkan kira-kira 10 ahli keluarga Ilyani termasuk bapanya, Mohd. Noor Che Man, 58, terpinga-pinga kerana mereka menyangka ketiga-tiga kenderaan itu dipandu orang luar yang mahu melihat apa yang berlaku di situ.

Dalam masa tidak sampai tiga minit, pasangan itu bergegas keluar dari rumah dengan mengendong beg dan terus memasuki kenderaan tersebut pada pukul 10.30 pagi sebelum meninggalkan tempat itu.

- Kosmo -

p/s: ape daaa...pelik den..kawen salah xkawen salah...ape mslhnye diorg kawen kt siam ke mne2 ke...mungkin diorg lebuh suka anak mereka terjebak ngn maksiat kot dari kawen sbb tu larang semacam je..



Related Posts with Thumbnails

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails