Thursday, October 8, 2009

Alasan2 Klau Trtdo Kat Opis

__
__
Bila anda tertangkap oleh bos apabila sedang tidur di pejabat, jangan risau ikut jer alasan-alasan bernas seperti di bawah ni..


1. "Jururawat di klinik tadi cakap,perkara mcamni selalu berlaku apabila seseorang itu mendermakan darahnya."

2. "Tadi tu salah satu cara istirehat yang effektif seperti yang di ajar dalam Kursus Pengurusan yang saya hadiri atas arahan BOS"
3. "Saya tak tidur la Bos,tadi tu saya cuma bermeditasi untuk mencari penyelesaian tentang masalah yang dihadapi sayrikat ni"

4. "Alamak, kesan ubat batuk saya minum malam tadi tak hilang lagi"

5. "Kopi kat pantri room dah habisla Bos."

6. "Keje sapa nih masukkan ubat tidur dalam teh aku?"(dengan nada marah ke arah rakan sepejabat)

7."Saya tak tidur tapi sedang menjalani latihan yoga untuk menghilangkan stress"

8. "Saya tadi cuma sedang mengeluarkan contact lens tanpa menggunakan tangan."

9. "Orang yang gila kerja macam saya mempunyai jam biologis yang unik dan berbeza dangan orang lain."

10. "Maklumla pengantin baru.."(tersipu malu)

*****Orang yg baik adalah org yg pernah melakukan kesalahan & belajar dari kesalahan itu untuk menjadi org yg lebih baik... .*****

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails