Thursday, October 22, 2009

Rasul Melayu Kununnye....

__
__

Kalau Post sebelum ni saya ade share pasal Benjamin Stephen si pelesit yang kristian..
kali ini kita tgk gelagat "Rasul Melayu" Kununnye....Otak mmg rosak mmg xlayak untuk digelar rasul..dan yang aku peliknyaa ade pengikut setia...xpercaya tgk laa minit2 ke 7:00 dan minit 8:40
sangat bodoh mereka ini..amat menyesatkan..mengucap panjang aku tgk video diorg ni..
adesss....meh2 tgk rasul letak jawatan....
hehehe..kelakar laaa..rasul takot dengan undang2 ke???belum cukup untuk jadi rasul...
rasul Allah Nabi Muhammad S.A.W. ialah Rasulku...
Aku Bersaksi Bahawa tiada Tuhan Melainkan Allah dan Nabi Muhammad Pesuruh Allah...
Malah Otak pemikiran Orang Tua ini amat menyesatkan.sedih dan geram aku rasa.
Ya Allah Bantu Lah hamba2 mu menegakkan Undang2 Mu Bantu Kami kejalan mu...
Kalau laaa hudud..
da lama mati mangkuk tua nehh...


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails