Wednesday, November 18, 2009

Bye - Bye To My SuckCOME aka Celcome..



Yeah...finally...hehehe..nk turn jd orang kuning pulak larh...rasanya.sebab celcom servis macam bodoh je aku rasa.how come a big company give me a unacceptable reason that was because our system not stable yet sir!! ey blue....my money nots for your unstable system larh....
servis macam bodo..intermittent taking two days..than ask me for RM200 for nothing..
really disappointed with this blue service..
Logik kah anda selama semggu saya xbuat mana2 panggilan dan hanya sms start bill saya jumlah nya RM240????dan block my number.after i call...die cakap baru received my payment RM 100.
jd ada baki lg RM140.....aku xguna laa bodoh!!!aku bz for the whole week.
paling lama aku buat panggilan pn dalam 5minit.1 mggu cecah RM140...klu 1bulan mau seribu bill aku...mati aku nk byr kt ko celcom.....xleh g haji aku cmni...Wakakakaka.system nasib aku bukan baran sangat laaa..ok laa..still considered..sorry for customer service that i call yesterday no intention to scold u at all but im really surprising of the amount....the reason is unstable system..how come..your shit system unstable so im suffering paying you without using it...
owh my god......
shitting on me yeah that blue..BODOH aku ingat aku nk tolong ORANG MELAYU SENDIRI!!!
tapi xpandai nk jaga Customer....
now that's the time......

TURNING or JUMP SHIP to i'll follow u....let me try for 3month if ok.
i would write an article for DIGI...without any influence from yellow man ok?
hahaha..



SAY NO TO CELCOM!!!!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails