Monday, November 23, 2009

Celcom atau SUCKCOM...


Uwaaa..lagi sekali aku kena block xtentu pasal.sebab....aku amek pakej exec 50 1+5..
so dlm pakej tertera call 20hour free to supplimentary 2000 msg free to supp.
sebelum ni aku xda masalah tapi selepas celcom dengan bodohnye downgrade system mereka..
maybe sebab minyak kot..diorg ikot minyak RON95 kot sekarang sebabtu downgrade system trus aku menerima masalah yang macam cilaka ini.kenapa laaa aku tersangkut ngn celcom lg........aku kne tggu ujung bulan dlu baru aku boleh turn clear kn dlu semua baru leh switch number.

Nk tao kenapa aku berada dalam perangkap sekarang ni???aku nye credit limit RM150...sebab aku xpnh pakai lebih dari itu...so masalah nye system mereka semakin bodo untuk buat pengiraan.sebab kalau aku guna 20jam yang dikatakan free tuhh....automatically aku akan kene block.
sebab call antara aku n supp no aku adalah 15sen per minute. so 20jam = 1200minit
Call Rate 1200 x 15sen = RM180
Msg Rate 2000 x 12sen = RM240
Jumlah = RM420
so automatik aku akan kne block ble2 masa pn...ble aku tnye knpa
jawapan diorg sebab system prob...shit laa u celcom!!!so klu nk lepas sekatan aku kne make some payment..yg akan return dalam masa 4 hingga bulan....bodo macam babi x???
what kind of package it is??
so sementara nk tunggu close bill aku terpaksa byr jumlah yg xsepatutnya aku byr..
ape cerita ini???sorry laaa celcom...aku ni customer yang sangat2 kecewa dengan servis bodo anda ini..system bangang anda ini.....


Related Posts with Thumbnails

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails