Thursday, November 12, 2009

Kasi Taruh Gam..

__
__

Pada satu masu dahulu, ada dua kawan baik yang bersekolah bersama-sama. Kawan yang Melayu tidak lulus peperiksaan, lalu berhijrah ke kampung untuk bercucuk tanam mencari nafkah. Kawan yang Bengali pula lulus peperiksaan dan akhirnya berjaya menjadi doktor di bandar yang sama.

Kawan Melayu itu, tak lama kemudian berumah tangga dan hidup bersama-sama isterinya di rumah pondok di kampung. Kawan Melayu ini lurus bendul, tak tahu menahu apakah tugas suami di kelamin. Jadi setelah sekian lama kahwin, isteri kawan Melayu itu mula menonjolkan aksi-aksi yang ghairah untuk memikat nafsu suaminya itu. Semuanya tak berhasil. Jadi pada suatu hari, isterinya telanjang bulat di atas katil menunggu suaminya pulang supaya dapatlah memberahikan suaminya itu.

Apabila suaminya balik dari berkebun, di bukanya pintu rumah dan ternampak isterinya yang telanjang bulat itu. Terperanjat besar suaminya itu, lalu dia bergegas-gegas lari ke bandar untuk mendapatkan kawan Singhnya yang doktor itu.

"Singh, Singh, lu mari ikut saya balik ke rumah saya. Saya punya isteri ada lubang besar. Lubang itu saya mahu lu jahit."

Singh itu tak tahu menahu apa ceritanaya tetapi ikut saja kawannya itu sampai balik ke rumah pondok tersebut. Apabila buka sahaja pintu rumahnya dan terlihat isteri kawannya itu telanjang bulat kat katil, Singh itu sudah faham segalanya apa yang dia perlu buat.

"You duduk saja di luar. Jangan masuk sampai saya sudah habis kerja"

Kemudian Singh itu masuk kedalam pondok itu, di kuncinya pintu itu dan terus berasrama dana dengan isteri kawannya tersebut. Isteri kawannya tak membantah kerana lama ketandusan nafkah batin. Kawan Melayu itu mendengar dari luar segala Ooh! Aah! dan lain-lain jeritan orang melepaskan nafsu, tetapi betul-betul percaya akan kawannya itu.

Akhirnya apabila sudah selesai 'kerja' nya itu, Singh itu pun keluarlah dari pondok itu. Maka kawan Melayu pun lari masuk ke dalam untuk melihat isterinya, tetapi sekejap saja lari keluar mendapatkan kawannya Singh itu.

Mula-mula Singh itu panic, tapi tenang kembali apabila kawan Melayu itu marah dia , "Celaka punya Singh, saya suruh jahit, lu taruh gam!"

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails