Thursday, August 27, 2009

Boss & Wife & Dot..dot..dot.

__
__

Bos memberitahu setiausahanya : "Minggu depan saya kena pergi outstation selama seminggu. Awak kena ikut saya"

Setiausaha menelefon suaminya : "Abang minggu depan saya kena ikut bos outstation selam seminggu. Pandai2 la abang ye?"

Suaminya kepada perempuan simpanan : "yahooo..!! ayang ble datang rumah abang seminggu. isteri abang pergi outstation. dapatla kita EHEMM2 selalu"

Perempuan simpanan kepada anak2 murid tuisyen nya : "minggu depan saya kena outstation selama seminggu. jadi kelas dibatalkan"

Anak murid menelefon atuknya yang kaya : "atok minggu depan saya takde kelas, cikgu outsation. blela atok datang sini kita pergi jalan2"

Atok kepada setiausaha pejabatnya : "Outstation minggu depan saya kena cancel. nak balik jalan2 dengan cucu"

Setiausahanya kepada suaminya : "Abang, outstation saya da cancel. Bos nak balik jumpa cucu"

Suaminya menelefon perempuan simpanannya : "ayang tak datang ruma abang. bini abang da cancel pergi oustation"

Perempuan simpanan kepada anak muridnya : "Kelas diadakan seperti biasa. saya tak jadi pergi outstation"

Anak murid kepada atoknya : "Atok tak dapat datang sini la. kelas saya tak jadi batal, cikgu tak jadi oustation"


sampai habis xde penghujungnye...
hahahaha.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails